onsdag 11. januar 2012

Dag 8 og 9

Inne i andre uka, og jeg føler ikke at jeg har vært så flink som jeg burde.  Hm........... har trent det jeg skal, men føler at det ikke har vært 100%.  Kjente meg litt igjen da jeg så på Puls på mandag.  Disse damene som skravlet og koste seg da de trente. 
Fullt så ille er jeg ikke, men jeg er for dårlig til å presse meg når jeg løper.  Jeg må finne et system hvor jeg for eksempel løper en lysstolpe ekstra etter at jeg er sikker på at jeg ikke orker mer.

Mandag ( dag 8) ble det jogging og gåing i lysløypa i løssnø.  Ettersom snøen er på vei tenkte jeg at jeg måtte benytte muligheten til å løpe der før skigåerne inntar hele traseen. 
Ettersom jeg trente mandag så skulle det være treningsfri tirsdag.  Da jeg var ute med den lille firbente på kvelden tenkte jeg at jeg tar litt knebøy og utfall mens hun snuste seg rundt i skogen på kvelden. 
Det var DA jeg skjønte at jeg ikke har tatt i nok de andre gangene.



Her skulle jeg pynte litt med bilder, men nei da.  Blogger synes det er helt unødvendig i dag så da blir det litt luft i stedet.



Veldig i stuss på om jeg skal legge dette ut på bloggen, men ......................................... idag sluttet jeg å røyke.  Vi satte oss ned hjemme og regnet på hva det koster og hva vi kan gjøre for pengene.  Tenkte, tenkte noen dager til, og enda noen dager og så slutter vi. 
Jeg røykte ikke i 2010 og la på meg masse.  Det var faktisk hele grunnen til at jeg startet igjen.  Kiloene sluttet aldri å komme på, så til slutt orket jeg ikke mer.  Jeg gikk å tenkte og kjente etter i 2 uker, før jeg bevisst tok på meg sko og gikk ned i butikken og kjøpte røyk.

Jeg vet ikke om jeg egentlig er klar for dette nå, men tenker at hvis jeg trener etter opplegget + legger inn litt ekstra for røykesluttens skyld, så kanskje kiloene ikke blir så ille.  Målet er å holde vekta stabil, selv uten røyk, noe som nok krever 120% under trening så jeg virkelig får forbrent masse.

Ja, ja.  Det var en liten oppdatering.  Hva slags trening det blir i dag husker jeg ikke.  Planleggeren min ligger igjen hjemme, men det blir helt klart noe.

1 kommentar:

  1. Masse lykketil med røykestoppen, dette går bra vet du :-)

    SvarSlett