torsdag 12. januar 2012

Dag 10 og 11

Jeg er støl.  Skikkeoig også.  Knebøy og utfall ute i naturen har satt skikkelig spor etter seg.
Har nok gjort dem litt halvveis tidligere, men denne gangen gikk jeg omtrent så lang ned at kneleddet var i 90 grader.  Eller i alle fall kjentes det sånn ut.  :-)

Denne varianten, som jeg tror heter utfall, kjennes også skikkelig godt.  Et steg frem som på bidet, så dykke seg rolig tilbake og opp igjen med den forrerste benet.  Både knebøy og utfall:  14 stk hver i rolig tempo, x 2 eller 3 repitisjoner.

Og ja.................. det ble ikke noe røyking i går.  Gikk i grunnen veldig greit.  Tok litt forhåndsregler for meg selv ettersom jeg visste jeg skulle være hjemme alene og ingen kunne "passe" på at jeg ikke røykte.  Så....... da klokken ble 19.00, kledde jeg på meg, festet diverse reflekser både på meg og den firbente, og la i vei.  Det ble 70 minutter med skikkelig rask gange.  Holdt samme hastighet på bena hele tiden, forskjellen ble lengden på skrittene.  Et par bratte oppoverbakker skulle forseres, men tempoet var kontant på bena, men det ble unektelig mye kortere skritt.  Synes det fungerer bra.


Var så fornøyd med meg selv da jeg kom hjem at jeg ikke tenkte på at jeg faktisk er en røyker.

I dag er formen faktisk ganske råtten.  Har sovet dårlig, er småkvalm og fryser.  Redd for at omgangssyken som florerer rundt her, vurderer å slå seg ned, men jeg kjemper i mot med nebb og klør.  Tror derfor ikke det blir noe trening i dag, men slipper det taket, så blir det styrketrening i kveld.


Det går mest i strikking om kveldene, men i hodet virrer det mye broderimuligheter.  Jeg sitter gjerne å pusler med å gjøre om bilder o.l. til korsstingbroderier.
Det ble visst ikke så greit å se på bildet hvordan de kommer ut, men dette er i alle fall en plakat fra 50 tallet som jeg har valgt å lage om til broder, 20 farger, korssting og litt enkelt sedign.  Tar sin tid å få ferdig, men MORO.  Vurderer "store" ting innen broderifaget.  Både for hånd og på maskin.  Mangler bare noen timer i døgnet å slå meg løs på.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar