tirsdag 3. januar 2012

Dag 2

Phu........................ nå har jeg virkelig beveget meg langt utenfor komfortsonen min.  Journalisten jeg snakket med i dag ville sende en fotograf hjem til meg.  Så nå har jeg hatt en trenings-fotosession på kjøkkenet rundt spisebordet.
Jeg trives helt klart IKKE foran kameraet.  Jeg liker å TA bilder, ikke bli tatt bilder av, men fotografen var hyggelig og gjorde det litt mindre ekkelt.

Ut i fra treningsopplegget er det ikke trening i dag.  Jeg har riktignok tenkt å gjøre litt, men det blir senere i kveld.  Nå er middagen akkurat fortært
og nå er det straks klart for å ta en runde Simulatorgolf.  Ikke alverdens trim, men det er jo 3 timer med rundt 85 slag, så det er i alle fall mer enn sofasitting.
Skal ta litt styrketrening når jeg kommer hjem.  Kan jo like gjerne jobbe med saken jevnlig.  Jeg er helt klar over at man ikke skal overdrive, men jobber med å få inn gode vaner.

Håndarbeidsmessig blir det ikke mye gjort i dag.  Har fått en bestilling på to små faner med firmalogo.  Får sette igang i morgen å bearbeide logoene før de går i maskinen.

Hyggelig at det begynner å komme inn noen bestillinger.  Moro med forskjellig oppdrag.  Før jul fikk to store reisetrekk til golfballer, broder navn og flagg på seg.  Litt uhåndterlig med så store bager, men det gikk fint og mottakerne virket fornøyd.
Det har også vært et utdrikningslag som har forespurt broderte T-skjorter samt en gruppe som skal avgårde på en tur og ønsker lik logo på jakkene sine.  Det er visstnok ikke så mange som tar i mot små oppdrag, men jeg synes det er greiest.  Moro med mye forskjellig samt at masseproduksjon ikke helt er min greie.
Jeg jobber forøvrig med å få hjemmesiden til Boderimaskinen opp å stå.  Den har fått navnet bobbin.no, men foreløpig finner ingen så mye der.  Jobber som sagt med saken så det mer info kommer ganske snart.  Inntill videre er det greiest å få tak i meg på  nina@garnglede.no så ringer jeg tilbake så fort jeg kan.

Nei.............. avgårde til golf.  Nå er det bare rundt 20 timer igjen til å grue seg til avisen dukker opp.  Nå er det ingen vei tilbake.  JEG ER PÅ VEI MOT FORMEN


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar