mandag 1. november 2010

Ferdig

Jeg har funnet ut at jeg ikke er så flink til å blogge arbeider som er ferdige.  Men det blir jo atdis lagt noe i ferdighaugen også.   Her er et moderert sjal av Kirsten Kapur.  Dette er Roma Shawl ( Ravelry link).  Kirsten kapur er en av mine favorittdesignere om dagen.  Sjekk ut hjemmesiden hennes!
Sjalet er mitt første i Bugga.  Ja.... jeg er frelst.  Maken til mykt garn skal man lete lenge etter.  Skal vel ikke påstå at jeg synes fargene jeg brukte var spesielt vellykket, men greit til sitt bruk.

Så til et annet sjal som ikke ble det det skulle bli.  Dette skulle bli en forenklet utgave av Haruni, men da jeg skulle begynne med borden, fant jeg ut at fargeforskjellen på min Wollmeise, My Old Blue Jeans, var veldig forskjellig.  Så hva gjør man dag?  Finner en annen hullbord fra et annet sjal.  Og i øyeblikket kan jeg ikke huske hvilket det var, men jeg skiftet i alle fall til fargen som heter Lila Ludmilla og fortsatte.  Så gikk den tom også, så da ble det My old Blue Jeans igjen, men i en mørkere innfarging. 


Jeg har også strikket et stooort, forenklet Haruni sjal i Wollmeise Lace.  Kan ikke blogge det, for det nærmer seg jul.  Det ble veldig, veldig fint, så jeg gleder meg til å gi det bort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar