onsdag 17. november 2010

Lapper

I går kveld satt jeg og koste meg ved symaskinen og hørte på podkasten fra Ullstund.  Der var det blant annet mye prat om navnelapper / merkelapper som enten ble feil eller som brukte lang, lang tid på å komme frem.
Tenkte da at jeg fikk legge ut mine nye lapper som kom med riktig tekst og ca to uker etter at jeg bestilte dem.  Jeg har bestilt mine HER.  Dette er et av stedene hvor ting på Ullstund kom feil, men de kan tydeligvis gjøre det riktig også 


Garnlappen?   Tja................. tenkte jeg skulle slå to fluer i et smekk ettersom jeg både strikker og syr lapper.  Er ikke helt sikker på om jeg kommer til å fortsette med den lappen, men inntil videre så er den grei.  Den er lysere i bakgrunnen og med mørk grønn tekst, men dårlig lys og iPhone kamera inne, er ikke helt tingen for å få frem farger.

For øvrig er jeg blitt spurt om jeg kunne tenke meg å begynne å holde kurs igjen.  Jeg vurderer, men kjenner at jeg heller mot JA.  Symaskinen lokker stadig oftere, så jeg tror kanskje jeg skal ta utfordringen.  Kjenner at det kribler litt med tanken på kurs igjen.  Har et kurs som butikken gjerne vil ha som heter Stjernebuer.  Det var superpopulært da jeg holdt det for noen år siden og dette har visstnok folk spurt etter.  Så............ fredag tror jeg at det blir utplukking av stoff og igangkjøring av nytt kursteppe.  Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar