torsdag 26. september 2013

Pålagt ferdigstillelse

Jeg har pålagt meg slv "nesten" kjøpestopp.  Har så mange halvferdig arbeider, og faktisk mange ikke påbegynte arbeider som bare ligger å venter på meg.  I dag har jeg vært flink å fått ferdigstilt et av arbeidene.
 Lukkekanten er på vei på.  På brukstepper syr jeg lukkekanten på med maskin.
Veldig fornøyd med fargene og mønsteret på fleecen på baksiden.


 Ganske fornyd med quiltingen





Dagens Elvira bilde er tatt i vogna.  Bestemor og lille gull har vært ute på trilletur for første gang i kveld.  Måtte prøve litt trilling mot vond mage  :-)

3 kommentarer:

  1. Kjempefint teppe, med friske farger og artig mønster. Så flink du er til å quilte!
    Gullungen er bare sååååå søt! :-)

    SvarSlett
  2. Så fint teppe! Liker godt sirkler, og syns du har quiltet kjempflott! Nydelig lita jente i vogna, også :)

    SvarSlett
  3. Takk, takk. Jeg er ganske så fornøyd med quiltingen på dette. Får greit til quilting som ikke skal danne en tegning eller lignende. Håper å en gang får til å quilte fjærmønster o.l., men det er nok en stund frem i tid.

    SvarSlett