lørdag 28. september 2013

Buk av linjalen Hex N More

I forbindelse med linjalen jeg viser i innlegget under så har jeg funnet frem noen instruksjoner på noen av bruksområdene.
HER finner du Jewlel instruksjoner 


Instruksjoner 60 graders trekant HER


Sekskantinstruksjon HER

Og HER er halve sekskanter skåret enkelt



Det er utrolig enkelt å se sammen etterpå når alle formene er ferdig skåret ut.  Alt passer sammn perfekt og selve sømmen er enkel.  Blir nesten garantert et bra resultat.  Dere bør vurdere denne linjalen, men jeg tror man bør kjøpe noen mønster med instruksjoner samtidig for å lære seg mulighetene.

2 kommentarer:

  1. Ja dette så og hørtes morsomt ut :-)

    SvarSlett
  2. Fin linjal som jeg skal bruke mer. Har kjøpt en mønsterbok til et stort teppe med denne linjalen. Har planer om å bruke batikkstoffene mine på et stort sjøteppe, men har en del annet som skal gjøres først :-)

    SvarSlett