søndag 29. september 2013

LIKER

Søndag i dag og bortsett fra en lang tur i skogen, har jeg sydd og sovet  :-)  Fikk nesten hele teppe ferdig.

Dette er et veggteppe.  Jeg kjøpte en pakke med 42 stk 5" x 5" biter av en serie med stoff.  Kjøpte i tillegg 1 meter av det grå stoffet for å ha til teppet.  Jeg visste akkurat hva jeg skulle gjøre med bitene.  Hadde sett et lignende på nettet og tenkte å herme.  Nå var nok de fargede bitene noe mer fargerike enn jeg hadde tenkt, men syntes det ble ganske tøft likevel

 Stoff fra Moda.  LIKER

 Enkel søm, men liker at stoffene selv får gjøre inntrykk

 Mangler lukkekant, men ellers ferdig

 Stripequiltet


 Tresopp er superfasinerende synes jeg.  Finnes i så mange farger og fasonger

Oldtidsveien går rett nedenfor oss.  Her går jeg tur nesten hver eneste dag.  Som dere ser hadde de veikryss i gamle dager også.

Avgårde til store opplevelser.
I dag tidlig kjørte jeg yngstemann til Gardermoen.  Turen går i første omgang til Bejing i Kina.  Der skal han møte golfproffen Caroline Hedwall som han skal begynne å jobbe for.  Profesjonell golfcaddie er hans nye yrke.  Første måned går i Asia.  Kina, Taiwan, Sør Korea og Malaysia står på turneringsprogrammet.  Lykke til vennen min. 

1 kommentar: