mandag 2. september 2013

Lille kanin

Det er mye som gjøres, men lite som blir ferdig hos meg om dagen.  Jeg syr og syr, og strikker bittelitt, men med over 10 prosjekter på gang blir det lite ferdig  :-)

Men............................ denne ble ferdig og står nå i hjørnet av babysengen til det lille bestemorgullet.



Noe helt annet jeg skal i gang med nå er 100 dagersprosjektet.  Ikke hørt om det ennå?  Det går kort fortalt ut på at man skal ha 100 treningsøkter på 100 dager.  Du kan lese mer om det HER.
Hva kan kalles en treningsøkt?  Det er individuelt.  For meg vil det for eksempel ikke være en tur med hunden.  Men........... er turen ekstra lang eller tempo ekstra høyt, klassifiseres det som en økt.  
Jeg starter det hele i dag og vil synliggjøre det her på bloggen samt på Instagram.  På Instagram er det mange som logger under taggen  #hundredagersprosjektet.  Jeg er knitquilter på Instagram.  Kanskje sees vi der?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar