fredag 27. september 2013

Litt stitching

I kveld blir det stille og rolig med litt stitching i sofakroken.  Liker virkelig denne typen broderi. Alle får det til og det blir alltid fint





I tillegg har jeg i kveld jobbet meg langt bakover i bloggen på jakt etter noen bilder jeg ikke finner igjen.  Der fant jeg bilde av disse.  Jeg har skrevet at jeg ikke skulle bruke dem til noe spesielt.  Dermed ligger de vel rundt her et eller annet sted.  Hm..... lurer på hvor de er blitt av.

Jeg har også fått ferdigstilt en løper som jeg måtte ta av ytterste kanten på da jeg hadde strukket stoffet noe helt forferdelig.  Men..... denne krever litt bedre lys under fotografering, så det kommer i morgen.

Det fungerer faktisk å ha sånn nesten kjøpestopp.  Det betyr at jeg har pålagt meg selv å ikke handle inn nye stoff eller andre prosjekt før jeg har fått ferdigstilt en del av det som lgger å venter.  Det eneste som er lov er å kjøpe inn for eksempel vatt som trengs for å ferdigstille arbeider.  Skal bli godt å få ferdig mye av det som ligger.  Liker jo det meste, men er til tider dårlig på sluttfasen av jobben.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar