onsdag 28. august 2013

Snart tid for kurs

Jeg skal på kurs !!!!  Elsker kurs.  Ikke at jeg ikke kunne klart det på egen hånd, men det er noe med det sosiale i et lokale hvor alle har samme interesse.

Først ut er et endagskurs med australske Helen Stubbings. Her blir det håndsøm.  Vi syr bakgrunnen på forhånd og stiller opp, klare til å gå igang.  Gleder meg.



Neste kurs er med Helle Løwenskiold ( håper jeg stavet det riktig).  Dette går over 3 kvelder og er i regi av Nordstrand og Bekkelaget Quilteklubb.  Her har vi kjøpt boka på forhånd men jeg har ikke fått tid til å tyvlese eller bestemt farger o.l. ennå.  Kunne kanskje tenkt meg turkis/sjægrønne bakgrunner med blomster på, men vi får se når det nærmer seg.  Litt for mange baller i lufta om dagen til å klare å bestemme dette foreløpig.

Jeg må vel innrømme at det er dette lille vidunderet som opptar meg mest om dagen.  Velkommen inn i livene våre, lille solstråle


Stolt bestefar

3 kommentarer:

  1. Så morro at du skal på kurs. Blir fint å se det ferdig:-)
    Ha en fin dag..

    SvarSlett
  2. Gratulerer som bestemor :-)
    Alltid koselig og sosialt med kurs selv om man får til mye på egenhånd. Lykke til og kos deg.

    SvarSlett
  3. Takk, takk. Ja jeg koser meg hele tiden om dagen og fokuserer på alt som er hyggelig :-)

    SvarSlett