mandag 25. februar 2013

Nytt

Ikke noe søm eller strikk gjort i dag, men........

Jeg har vært så heldig å få to stooooore, solide bord. De måler 160 x 100cm. Det ene har jeg skrudd opp bena på så det nå har perfekt skjærehøyde. I tillegg blir det plass til både skriver og tv.
Det andre bordet er sybord med masse plass til feks lappene før de er sydd sammen eller kanskje en strykeplate når strykebrett ikke er nødvendig.

Jeg har ofret masse gulvplass, men dette er min hule og jeg jobber ikke så ofte på gulvet :-)

Det eneste som mangler nå er en designvegg, men den har jeg både plass og ideer for så om ikke lenge er den på plass.

Heldige meg !

2 kommentarer:

  1. Så fint det ble godt med stor arbeidsplass..
    Fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Takk Kjersti. Ser ikke så hyggelig ut foreløpig, men bordplassen er strålende

    SvarSlett