torsdag 21. februar 2013

Lekkert !!!!

En av mine favoritter innen patchwork og quilting er Karyl Bryer Fallert.  Hun er et orakel med farger.  Man kan jo ikke bli annet enn glad når man ser fargespill som dette?

Flere bilder finner du HER
Tenk å kunne lage noe som dette (sukk).  Jeg har nok verken tid, evner eller fargesikkerhet nok til å nærme meg, men får holde meg til mine egne ting.  MEN........... fargene kan man jo låne.  Derfor har jeg bestilt meg en bursdagspresang til meg fra meg i dag.  Husker ikke akkurat hvilke jeg valgte, men hva spiller det for rolle?  De er jo bare såååååååå lekre. 



 Aner ikke hva jeg skal bruke dem i, men skal se, klappe og kose med dem når de kommer, så dukker det nok opp en ide.  De er så flotte at de ikke en gang trenger å brukes.  De vil pynte opp bare ved å ligge i hylla  :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar