lørdag 21. januar 2012

Whow.....

Linda har lagt ut enda noen bilder fra boken som snart er i butikkene.  Sjekk denne!!!!!!!!!!!!!!!
Må ha den, bare MÅ ha den.  Tror nesten jeg skal sjekke ut originalgarnet.  Det heter Amoretto og finnes hos Thomas Kvist Yarns, 
Jeg kjenner ikke garnet i det hele tatt, men ut i fra bildet ser det ut til å gi en skikkelig fin definisjon på mønsterstrikken.

Jeg må jo vise dere veien til Linda sin hjemmeside så dere kan ta en titt på de utrolig flotte bildene fra boken hennes.  Du finner siden HER

This is a cardigan I just HAVE to make.  Its from a book that will be released next week by Linda Marveng
Linda is a Norwegian living in London.  The book will be released in Norway on the 25th og January. 

2 kommentarer:

  1. Den var jo bare lekker Nina :-) Tror jeg også må sette den på ønskelisten. Ser ut til at en kan ta seg en tur til Nøstet Mitt og sjekke ut originalgarnet. Gleder meg veldig til boken kommer!

    ps så flink du er. Heier på deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Har de garnet på "Nøstet mitt"? Så bra. Får sjekke det ut. Har hatt noen prosjekt i det siste hvor jeg ikke har vært like heldig med garnbytte, så til denne tenkte jeg å bruke det oppgitte garnet.

      Ha en fin uke.

      Slett