mandag 16. januar 2012

Uke 2 på nytt

Jeg har vært syk, og dermed må jeg "rykke tilbake til start".  Måtte hjem fra jobb torsdag, var syk fredag, ikke så verst på lørdag og så i ganske dårlig form igjen på søndag. 
Dermed ble det ikke nok kryss på antall treninger.  Og hva gjør man da?  Man stryker den uka og tar den om igjen.

Fikk sydd og brodert litt i hlegen, men ingen stor produksjon.  Jeg bruker litt tid på designprogrammet om dagen.  Må jobbe med stingsetting av logoer o.l.  De skal jo være 100% riktige så her man jeg være supernøye.  Så jeg trener og leker.

I dag blir det rett ut på langtur etter jobb.  Forøvrig går det helt greit med røykeslutten.  Vi sluttet og så langt er det helt greit.  Vil vel tro at vekta snart ikke synes det er greit, men det får vi ta som det kommer. 

NY UKE og nye sjanser til å komme nærmere målet.
                                      Løpe og strikke?  Tja................ burde jo være noe for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar