onsdag 18. januar 2012

English ??????

I think I have to write a bit more English in here.  I also think I have to use my camera a lot more.  So here I go.  A little in English and some late night pictures from yesterday evening.

As for my training ( I have just started and the local newpaper have done an article about me starting my training towards running the half marathon in September).  Did intervaltraining outside in the snow today.  So proud of myself I did it!!

Treningen i dag ble intervalltrening.  Først kjapp gange som oppvarming, så 100 meter i svak oppoverbakke så fort jeg klarte.  gikk de 100 meterene tilbake med en gang og så var det 100 meter rask løping opp igjen.  gjenntok det 10 ganger og er så stolt av meg selv.  Da jeg hadde tatt 4 repitisjoner begynte tanken på å bare ta 5 repitisjoner.  Fortalte meg selv at det var bra ettersom jeg ikke er kommet så langt ut i treningen, men tok meg sammen og bare gjennomførte.  Selvfølgelig gikk de siste repitisjonene litt saktere enn de første, men jeg løp og følte meg som en dronning da jeg var ferdig!!!!



I joined "Just takes 2" today.  Take a look.  If you like Dear Jane Quilts, you really should take a look and maybe join this.  As said, I just found it today, so I have not started, but are thinking og doing it in blues and whites.  Not one blue and one white, but different ones to make it a little more intereseting.

I have also asked to get in to a forum for embroidery.  Hope they accept me.  I love to embroider, but there are just not enough time for it all, but I think it will be a priority with me for some months.  I have a plan ( but you will not get to know it until later  :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar