mandag 27. november 2017

Phu........................... snart desember

Jeg gleder meg sååååååå til juletiden.  Har lyst til å begynne å pynte, men holder igjen til vi kommer inn i desember  :-)

Aldri har jeg hatt en mer aktiv høst.  Den har innholdt det meste.  Alt fra koselige turer, massevis av kurs, både som deltaker og kursholder, sykdom, hyttesalg og dødsfall.   Føler at jeg begynner å lande nå og prøver å bygge litt overskudd.

Jeg har vært så heldig å vært rundt omkring i landet å holdt kurs.  Har kost meg så utrolig masse.  Her kommer en liten billedbombe med arbeider av kursdeltakerne










Noen arbeider er med buer og noen uten.  Fremtrylling av buer er nesten det siste vi gjør.    Alltid gøy å se hvor overraskede kursdeltakerne blir når buene kommer til slutt  :-)

Har du lyst på dette kurset er det bare å kontakte meg på Facebook under mitt navn eller på mail:  nina@quilteriet,no.  Det begynner å bli få ledige helger avsatt til kurs nå, men noen få åpninger er det.
 Kan nevne at jeg blant annet skal til Ålesund, Moss, Sarpsborg, Mysen og på Sunnvolden (NQF 30 års jubileum)  å holde kurs kommende halvår.  Jeg hadde tenkt til å avsette dette halvåret til utvikling av nye kurs, men det er jo så moro å undervise at jeg ikke klarer å si nei.  Jeg får nok prøve å legge inn effektive perioder på utvikling og design mellom slagene.


Merkelig bilde?  Kan ikke vise den ennå.  Ikke at det er noe stort arbeid.  Det er en Swap jeg er med i via Scandinavian Modern Quilt på Facebook.  Vi syr Mugrugs ( koppunderlag) i moderne stil og med jul som tema.  Jeg vet hvem jeg skal sende til, men hun vet ikke hvem hun får av, før de faktisk kommer i posten.  Man kan gi beskjed om fargeønske og ikke ønsket farge, men bortsett fra det er det opp til hver enkelt hva man ønsker å sy.  Dette var moro og jeg er skikkelig spent på hvem som har sydd til meg og hva som er sydd.  Er sikker på at jeg blir fornøyd. 



Jeg sitter masse med stoff eller garn mellom hendene om dagen, så skal nok får oppdater litt jevnere utover.  Riktignok skal jo en del avgårde som julepresanger, så jeg kan ikke vise dem, men skal nok få ut en del her uansett.

Har også ganske mange planer om fremtidige kurs i hodet.  Rabler ned litt her og der og har så smått fått testet ut småprøver, men det er langt igjen til ferdig produkt.

Nå er det uansett snart julen som står i høysete.  Gleder meg villt og uhemmet til å få barn, bonusbarn og barnebarn på besøk. 

Kos dere i førjulstiden og kom gjerne innom igjen.  Kan være det vanker noer giveaways eller konkurransser her inne fremover
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar