søndag 26. juli 2009

Litt ferdig

Spennende bilde? nei da, det er ikke ment som det heller, men for de som kjenner meg, vet de at dette ikke skjer ofte. baking, eller skal jeg si kjøkkenarbeid er ikke akkurat min sterke side eller interesse, så da får jeg vise frem de få gangene jeg slår til. Godt med ferske rundstykker med kli en søndags lunch
Ribbed vest fra boka Feminine Knits er ferdig. Den ser jo litt kjedelig ut der den ligger, men er superstilig på. Er strikket Alpaca Silk fra Austerman. Den er så myk og god at dette kommer nok til å bli favorittplagget utover høsten.

Måtte ha en miniprosjekt en kveld. Her ligger en "beret" til tørk, tredd rundt et stoooort garnnøste. Den er strikket i Noro Kureyon og ble fin den også synes, men passer ikke til meg. Får se om en eller annen på besøk har lyst til å ta den med seg.


Så var det kjolen min. FERDIG. Akkurat i øyeblikket ligger den våt og i press i håndklær på badegulvet. Den er litt mer innsvinget i livet enn det ser ut som på dette bildet. Fornøyd med denne. Oppskriften kan du finne HER




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar