søndag 12. januar 2014

Litt bloggtørke

Jeg har visst blitt rammet av et snev av bloggtørke.  Tja............... hva har skjedd siden sist?  Ganske så mye.

1.  Vi har flyttet.  Riktignok har vi bare forflyttet oss ca 200 meter, men likevel.  Alt er flyttet og nesten alt er pakket ut og har fått sin egen plass.  Vi har kommet nesten i orden og ting roer seg ned.  Senest i går ble litt ordnet.  Jeg testet ut litt alternativ dekorasjon

 Litt usikker og ser et par ting jeg vil flytte litt på, men blir stadig mer fornøyd, selv om det var på hengende håret at jeg tok det ned igjen da jeg var ferdig. 

Denne helgen har jeg fått sydd en del.  Skal holde kurs i februar - mars, men må få inn litt annet moro også.  Så i dag bare måtte jeg sy en smekke.  Supermoro.  Disse blir det helt klart flere av   :-)


 Her er et av kursene som kommer.  Ninepatch og applikasjon.  Et fint og variert nybegynnerkurs håper jeg. 



Syr litt på en sommerduk som jeg fikk mønster på hos Nåløyet også, men den ble lagt litt til side for andre fristelser.  Men.................... liker den så den blir nok helt til slutt.



Så er det det lille gullet vårt.  1. juledag passet vi henne og hadde henne på overnatting for første gang.  Det gikk sååååå bra og jeg tror vi koste oss alle sammen.  Kanskje ikke moren og faren til solstrålen som nok lurte litt på hvordan dette skulle gå og som var uten henne for første gang, men de overlevde så kanskje vi får være passere snart igjen.

 Koser seg på fanget til Besten




Så kommer årets beste kjøp.  Ja.......... jeg vet det bare er januar, men denne er genial.  Man henger den rundt halsen og så er det ledlys som gjør at jeg kan sy og strikke uten problem.  Liten, nett og justerbar.  Et MÅ HA produkt for alle som liker håndarbeid.

 Denne var også et godt kjøp.  Litt spesiell, men helt klart noe jeg kan ta inn i huset flere ganger.


Og ettersom dette er min blogg og jeg ikke får nok av denne solstrålen, så må dere nok bare tåle noen smil til fra lille gull.


  Ønsker dere et flott 2014






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar