onsdag 22. januar 2014

 Denne har ligget fredig ganske lenge, men har vært litt for stor til at Elvira har fått den.  Nå er den overlevert og passer nok om en måned eller to. 


 Det nærmer seg kurssesong her og jeg syr modeller for har de livet.  Ferdig modeller legger jeg ikke ut foreløpig, men litt farger kan jeg jo by på.  Her snakker vi sur grønn og mørk blå.  Blir faktisk ganske så fint når alt er satt sammen.


 Jeg har for første gang forsøkt å lage knekkebrød selv.  Det var ganske enkelt og veldig godt.  Blir helt klart ikke siste gang.


 Denne frøkna vokser alt for fort.  Nå går det greit å rulle fra rygg og over til magen, og det spede forsøk på krabbing er på gang.


 LOG CABIN.  Kan man noen gang bli lei av det?  For meg er det det grunnleggende mønsteret for all lappeteknikk.  Desverre er det nå så mange kurs som går på spesifikke linjaler eller teknikker, så nå har vi bestemt oss for å lage kurs på de litt mer generelle teknikkene, så folk kan lære seg det grunnleggende for så å gå videre selv.


Det klør i tennene.  To små frø nede i munnen, men giraffen er perfekt til å bite på å roe litt i resten av munnen.

Husker dere disse bollene, fatene og kjelene?  Jeg synes de er superfine, så hvis noen har boller eller fat til salgs, er det bare å ta kontakt.  Kjeler og stekepanner er jeg ikke så interessert i, men kaffekjele tar jeg gjerne  :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar