mandag 2. april 2012

Hyttepåske

Påske ved sjøen. Akkurat hva jeg ønsker meg. Til tross for at vannet er borte i hytta så er alt himmelsk.




Nydelig vær. Litt kaldt, men utrolig vakkert. Jeg pakket en bil full av stoff, symaskin, 4 strikketøy og to broderier ☺. Her tar man ikke sjansen på å bli arbeidsledig.

Nå som våren er her er jeg mye flinkere til å ta med meg kameraet ut på tur. På en lang tur i Gaupesteinmarka i Ski kommune i går, kom vi over et gammelt hus. Det var fremdeles spor etter de siste beboerne.










I dag har jeg vært på tur langs sjøen. Skvatt litt da jeg gikk på denne:





Litt sommerfølelse gir det å se alle blåskjellene




Og her er det både gammelt og nytt på samme kvist. Gir bud om nytt liv




Da skal jeg nyte fridagene videre. Symaskinen roper. Bedriver litt sy etter innfallsmetoden. Vet ikke helt hvor det ender, men med flotte stoff så kan det nesten ikke gå feil. Lover bilder når ting henger litt mer sammen.


Posted using BlogPress from my iPad
Location:Østfold

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar