lørdag 31. mars 2012

Mars kom og gikk fortere enn de fleste måneder.

Vi startet måneden i Egypt hvor vi stort sett koste oss og ladet batteriene.  Dette artige huset fant vi på en av turene vi tok på golfbanen.

Da vi kom hjem igjen tok livet fart og mye moro var på gang.  Blant annet var det strikkekafe på Nøstet mitt på Lambertseter hvor Linda Marvenge var på plass og viste alle modellene fra boken sin og fortelte om sitte strikkeliv, garnvalg og mye mer moro.  Hyggelig å treffe Linda igjen.  Skal jeg gjette er det mellom 35 og 40 år siden sist.  ( jøss.......... nå begynner jeg å bli voksen, skjønner jeg)

Linda Marveng, forfatter av boken To rett en vrang
Symaskinen har vært i sving jevnlig og det samme har broderimaskinen.  Også strikkepinnene har fått jobbe litt hver dag.  I tillegg har jeg jobbet både på "vanlig" jobb og på kosejobben min på Nøstet mitt.  Bare moro å bruke noen timer der enkelte lørdager.    Ikke så rart man trives med superhyggelige arbeidskolleger og så koselige omgivelser.  Bare se her:


Knapper fra Snella og Petronella

Snella og Petronella



Bare litt av alt du finner i butikken.  Selv finner jeg nye, spennende saker hver eneste gang.

Nå begynner påsken for meg.  Litt hjemme, litt på hytta og garantert MYE KOS.  Ønsker alle som svinger innen en riktig god påske.'

Vår på terassen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar