onsdag 14. mars 2012

Livstegn

En liten sjekkinn. Har blant annet vært to uker i Egypt, fylt 50 år og strikket ferdig to jakker og et dobbel hals. Kommer tilbake med bilder etterhvert.

MÅ bare vise frem hva jeg la opp til nå i kveld. Etter strikkekafe på Nøstet mitt på Lambertseter med presentasjon av boken til Linda Marveng, startet jeg sent i kveld på denne



Lekker? Bortsett fra faren at den kan bli litt varm, så synes jeg den er bare så flott. Gleder meg til å jobbe med denne. Variasjon både i mønster, teknikker og garn.
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Wow...den var lekker Nina ;.) Hvor finnes dette mønsteret ? Og må si du ahr vært produktiv i det siste , 2 jakker og hals. Gleder meg til å se . Og vel overstått 50 års feiring, har jo sett du har blitt feiret som en prinsesse :-)

    SvarSlett
  2. Takk, takk Sandra.
    Mønsteret finner du i Rauma sitt hefte nr 213R. Mye fint der. De har både det og garnet på Lambertseter.

    Legger denne beskjeden til deg på FB også.

    SvarSlett