mandag 30. april 2012

Shoppet litt

I dag er det en inneklemt dag, så jeg tok fri fra jobben og fikk dermed en skikkelig langhelg som fremdeles ikke er ferdig  :-).
Jeg trengte noen håndklær til et broderioppdrag og reiste avgårde til Ski for å shoppe litt.  Håndklær og kluter innkjøpt.  I tillegg fant jeg et par sko.  Ja?  og så..................?  Sko er rett og slett det verste jeg kjøper.  Har føtter som ikke akkurat er standarstørrelse.  Ikke store og ikke små, men utrolig brede og med superhøy vrist.  I tillegg er jeg plattfot, så sko er et lite mareritt å få gått inn.
Men...... i dag ble det endelig sko.  Må jo gå dem inn hjemme for å vide dem ut, men dette er lovende.  Og hvor er bildet?    Nei, det kommer ikke.  Derimot ble det litt mer shopping. 


Åh.. jeg er så fornøyd.  Vi har vært superfornuftige i 2,5 år og klart oss med 1 bil.  Synes liksom det var litt sløsete å ha to biler så lenge vi begge jobber nærme hjemme.  Men............. det er noe med å være mobil og kunne gjøre ting uten å planlegge så mye.  Ikke lett å være impulsive når man må vente til bilen blir ledig. 
I dag fikk vi et tilbud vi bare rett og slett ikke kunne si nei til.  Ikke er bilen ny, ikke spesielt luksuriøs og går sikkert ikke inn under begrepet "stilig", men den er utrolig pent brukt, en eldre dame har hatt den frem til nå, ikke gått så mange kilometer og god å sitte i.  Akkurat hva vi trenger. Og med en pris som gjør at samvittigheten ikke får seg en knekk, måtte vi jo bare slå til på denne.  Gleder meg til den kommer "hjem" om noen dager. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar