tirsdag 14. oktober 2014

Har bare sååååååå mye jeg vil om dagen.  Tiden strekker ikke til, men sånn er det bare.  Alt gir energi om dagen, så jeg nyter en kropp som nesten spiller på lag, samt natur og hobbyer.

Ut på tur må vi til tross for en del regn de siste dagene.  Ikke noe hinder så lenge det ikke er alt for kaldt. 

Har fått i hus en Silhouett Cameo kuttemaskin inkl. pc-program.  MORO!!!!!!!  Det er bare hodet som setter begrensninger her.  Lagde et skilt av et gammelt lysfat.  Fant motiv, skrev tekst og printet / skar dette ut i vinyl med lim på.    Nå er det flere prosjekter på gang, må bare finne tid.  Det vil si:  har tid, men må prioritere alt jeg harlyst til.  Luksusproblem.

Ny modell.  Denne skal jeg i tillegg lage mønster på.  Denne er en del av modellene til et kurs hvor man blant annet skal sy stjerner.  Modellen er ferdig, men har visst glemt å ta bilder, så dere får klare dere med nestenferdig bilder foreløpig.  Har quiltet den ganske fint i tillegg.


Tar meg sammen å gjør ferdig ting innimellom også.  Denne jakken for eksempel.  Manglet bare knapper.  Nå er den klar.  Litt usikker på hva jeg skal gjøre med den.  Liker den, men det er absolutt ikke mine farger, så vi får se om den kommer til salgs kanskje.

Har lekt litt ved broderimaskinen også.  Denne søte Yorkieterrieren skal nok får bli en del av en liten sminkepung etterhvert  :-)  Ble den ikke søt?

En kjole til Elvira er også ferdig.  Den er nok litt i stlrste laget fireløpig, men er i alle fall overlevert.  Deilig og myk.  Strikket i Drops Alpakka Silke

Fått litt dilla på å ta bilder oppover.  Moro å se ting fra en annen vinkel.  Dette er en avblomstret sak jeg fant i nærheten av golfbanen her hjemme.

Har blitt bedt om å holde kurs i januar.  Denne søte saken skal skal sys på mitt kurs.  Tror jeg må lage en variant til.  Morsom og enkel søm.



Det regnet noe helt vanvittig for noen dager siden.  Golfbanen så mer ut som en liten insjø enn noe annet.

Det hjelper ikke mye med bru når den ender midt i vannet  :-)

Nydelig vær kom i etterkant av regnet.  Nydelige farger og frisk luft, gjør at høsten blir en favoritt.

Tok noen rester og sydde dem sammen også.  Har gjort dette tidligere med hell.  Blir fine "stoff" man kan su små punger o.l. av.

En venninne har en Ungarsk Vizla.  Hun ønsker seg et nett med Vizla på.  Driver å tester ut.  Har ikke helt fått til fargene ennå, men det nærmer seg

Avslutter selvfølgelig med et Elvira bilde.  Vann har vel til alle tider vært en favoritt for unger.  Her er det ikke noe unntak  :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar