mandag 3. mars 2014

Litt opp og ned

Formen er litt opp og ned om dagen.  Borrelia/Borreliose er en sykdom som ikke følger faste veier å gå.
Nå om dagen er jeg på 3900 mg antibiotika pr dag.  Det gjør jo at kroppen er litt sjokkert og oppfører seg dermed litt ugreit.  Men, men.................. det går seg nok til.

Det er vårlige temperaturer ute.  Og litt vår i vinduskarmen min også.


Bursdag har jeg også hatt.  Ble litt mimrende i den forbindelse og fant dette koselige bilde.  Danseskoleball sammen med Lars.  Tror dette må ha vært i 1968, men litt usikker.


Fikk fine gaver, men må bare vise frem den flott lommeboken jeg fikk av min kjære.  Jeg slenger stadig ut på FB ting jeg ønsker meg, og han hadde festet seg ved dette ønske og bestilt den til meg.  Stoooooor er den, nesten som en liten veske, men helt perfekt til mitt bruk.  Jeg har jo en kjempe av en mobil også, Samsung Note 3, og den går også greit ned i denne.  Gjett om jeg er fornøyd.



Helgen ble brukt til å slappe av på hytta.  Ingen planer, men tok med symaskin og litt strikk.
Jeg synes det er lett å falle inn i vante quiltemønster.  Jeg er jo en racer på å stiple, men blir jo litt lei av det.  kanten på en påskeløper fikk derfor denne varianten av quilting.  Geometrisk og enkelt.  Fint synes jeg  :-)


Og her er litt mer av løperen.  Påskeharer av AnnaKa.  Bestilte bladet og stoffene fra Quiltebua. 
 Kan anbefale den butikken på det sterkeste.  Supert utvalg og veldig god service.  Det er en del arbeid igjenm men harene er sydd og litt quilting er gjort.  Detaljene og resten av quiltingen gjenstår.


En ting til.  Røykeslutt i mars 2013 samt at jeg ble sykere i fjor, har gitt meg rimelig mye isolasjon på kroppen.  NÅ er det nok.  Ettersom jeg ikke kan trene ( blir sykere av anstrengelser) skal det gåes.  Ja............ kan jo ikke gå superraskt da kroppen klapper sammen hvis den blir sliten, men det hindrer meg jo ikke i å kunne gå lenge, men i litt roligere tempo.

Så i dag er det ned på kaloriene og opp med skrittmengden.  Tok et 3 mnd abonnement på Dytt.no.  Ikke at jeg ikke kan gå på egen hånd, men er i besittelse av et visst konkurranseinnstinkt, så det passer meg å registrere skritt der inne.  Gleder meg til å ta fatt.  Nå er det som sagt nok og jeg vil finne tilbake til meg selv  :-)   BLI MED, da vel.  Hadde vært hyggelig hvis flere vil ut å gå.(om enn bare virituelt)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar