mandag 17. mars 2014

Jeg bare MÅTTE

Ettersom jeg har alt for mye på gang om dagen, var det siste jeg skulle gjøre være å bestille et langtidsprosjekt.  Men nå har jeg tenkt, siklet og drømt om denne genseren og i dag klarte jeg ikke lenger.  Jeg bare måtte bestille den.  Malsen og Mor har garnkit til genseren, så det var lett å bare trykke på favoritten og bestille  :-)

Og her er herligheten.  Har dere sett noe så nyyyyyydelig?

Den heter Next year in Lerwick og er designet av Torirot.  Bildet har jeg lånt fra Pinneguri som er damen til venstre.  Dette er damen som blant annet har designet Sinnasaujakken.  Utrolig så mange flotte designere det finnes rundt oss.
 

Det er utrolig mange farger i genseren og jeg har mange ganger vært inne på Malsen og Mor og tittet på fargekartene.  Men............... ettersom det lå flotte kit på siden valgte jeg denne kombinasjonen.  Håper det er den samme som den til høyre på bildet.  Det er i alle fall den jeg håper det er.  Skal sende avgårde bildet til Butikken i tilfelle jeg har bommet.


Når det gjelder skrittgåingen min på Dytt.no så ligger jeg godt an.  Har fremdeles over 10.000 skritt i snitt pr. dag til tross for en hektisk uke.
Jeg fikk forresten beskjed forrige uke at jeg skal kutt ut hvetemel, sukker og gjær.  Ja, ja.  Det betyr vel at det blir noe a`la lavkarbo her fremover.  Blir litt vanskelig å lære seg dette, spesielt for en som synes brød er det beste som finnes, men får jo prøve å høre på denne kroppen.  Er den ikke frisk, så får vi legge til rette for at den har det best mulig  :-)

2 kommentarer:

  1. Så plutselig bloggen din via Liv Aagots quilteblogg. Lykke til med strikkingen. Det er vakre farger Malsen og Mor har satt sammen!

    SvarSlett
  2. Takk for det. Regner med at garnet dukker opp i morgen, så nå er det ferdigstillelse av en søt barnekjole så jeg kan starte med god samvittighet i morgen :-) Takk for at du designer så flotte mønster

    SvarSlett