lørdag 21. april 2012

Litt av hvert

Helg igjen. Uken har gått fort og litt av hvert har blitt gjort.
Jeg holder på med siste stichery på noe jeg har hatt liggende lenge.


De forskjellige stitcheriene skal monteres sammen med stoff og patchwork. Jeg kommer nok til a lage det mye mindre enn mønsteret sier. Et middels stort veggteppe tenker jeg det blir.

Jeg kom på at jeg ikke har skrevet stort om treningen de siste par månedene. Det betyr ikke at jeg ikke har trent , men et kne dom absolutt ikke samarbeider så blir det ikke sånn som jeg ønsker. Nå har jeg vært på mr og det viste noe som heter Hoffas syndrom pluss en del bruskdannelser bak kneskålen.
Det betyr ikke løping, ikke knebøy eller noe særlig trappegåing. Så dette ser ikke så lovende ut i forhold til maraton i september. Venter spent på om det blir operasjon eller ei.




Jeg har igjen tatt frem denne. Et helt håpløst mønster synes jeg, men den bli ganske bra.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar