onsdag 25. mai 2011

Oppdatering

Jeg er stadig like dårlig på å blogge.  Det meste av fritiden brukes ute på golfbanen og på tur og kurs med den lille firbente.  Men det blir da gjort litt på hobbyfronten også.
En venninne ble 50 år forrige helg.  Et Ishbelsjal i silke og ull ble overlevert sammen med en flaske vin.


Symaskinen er i gang innimellom om dagen også.  Moro å sy småting.  Her er noen små"punger" til diverse. 


Etuier til solbriller o.l. med magnetlukking.  De første ble litt store og litt for tynne etter min smak, men det er justert til, så nå er jeg skikkelig fornøyd med dem.



Jeg skal sy en løper og muligens noen spisebrikker til en kamerat ut i fra rester fra gardinene hans.  Prlver meg frem ved å bruke andre stoff mellom blokkene som er skåret ut av gardinstoffet.
Enkle log cabinruter i et stoff.  Dette for å skape liv, men ikke rot.  Er ikke så sikker på hva jeg synes foreløpig, men jeg tester og prøver ut litt innimellom.

2 kommentarer:

  1. Du har nå gjort mye opg vært kreativ.Flott sjal.:))

    SvarSlett
  2. Takk, takk. Litt av hvert på gang, men det blir jo mest Marius om dagen

    SvarSlett