lørdag 1. mai 2010

Bare måtte

Har dere sett noe så nydelig? Ikke vet jeg om jeg noensinne skal strikke denne, men jeg er bare sååååå fasinert av denne type plagg.
Fair Isle Knitting er bare så utrolig flott, synes jeg. Lenge siden jeg har strikket masse mønster, men tenkte jeg skulle la meg inspirere. Måtte derfor bare bestille disse to bøkene på Amazon. farlig nettside det der. Skulle jo egentlig bare ta en titt på Kindle lesebrett, men endte opp med disse to.
Så nå er det bare å jobbe videre på de allerede påbegynte arbeidene. Cottage Garden er nå kommet langt. Mønsteret er påbegynt. Tror denne blir strålende lekker i Safran. Håper bare størrelsen blir grei også.
Har lånt et flott bilde av en lilla utgave av genseren. HER finner dere siden til den på Ravelry. Er den ikke flott? Selve mønsteret kan man finne HER

1 kommentar:

  1. Lekker jakke, men jeg tror ikke jeg har tålmodighet til den ;o))) Genseren du holder på med blir lekker, gleder meg til å se den ferdig ;o)) Ha en fin kveld.

    SvarSlett