onsdag 7. april 2010

Leselyst

Påsken er over og noen deilige dager på hytta i Skjeberg er over. Litt strikking (vel, ganske mye, men mindre enn beregnet) ferdiglesing av Lars Keplers Hypnotisøren.
Og hva synes jeg om den? Tja.............. er ikke helt enig med meg selv. Likte den, men ettersom jeg er en typisk sengeleser, blir det ikke så mange sider av gangen. føler at denne boken hadde trengt ( og fortjent) at jeg satte meg ned og leste litt mer sammenhengende. Da hadde nok opplevelsen av boken blitt mye bedre.
Så........................ vil ikke gi noen karakter, men kommer helt klart til å lese neste bok når den kommer.
Så var det planen om å lese "Gutten i kofferten". Den er foreløpig skrinlagt. Det er så utrolig mange fine bøker jeg har planer om, og ettersom vi får ganske mange leseeksemplar av nye bøker på jobben, så blir det til at jeg velger disse i stedet for å kjøpe bøkene.

Dermed startet jeg på denne boken i går. 20 minutters lesing gir ikke noe inntrykk, så jeg kommer tilbake med synsinger.

Legger ut et flott bilde av pappaen til Caddie, Kalle. Han har vært på langtur til Harstad hvor han vant utstillingen. Er han ikke flott?

I kveld er det valpekurs. Da får vi se om vi har lært noe og ikke minst få gode tips til hvordan vi kan lære mer

1 kommentar:

  1. Oj, vad kul att du satt in Kalle på din blogg. Caddie måste ju tycka det är kul med valpkurs?

    Hälsningar Carina

    SvarSlett