torsdag 18. februar 2010

Stadig noe nytt


Lot meg dra med av Mariann, og bestilt dette heftet. og når man først er i gang inne på en strikkeside, må man jo dra med seg litt mer. Vil jo ikke lønne seg hvis man ikke tar med litt til, eller........................
Så da dro jeg med meg pinner til settene mine i str. 3, 3,5, 4 og 4,5. I tillegg et etui til pinnene og waierne ( hvordan staves egentlig wire? ) Tja......... OK da........................ + noen få oppskriftsbøker og bittelitt Cascade paint. Men det er jo såååååå billig.

Nå har jeg nok godiser på vei i posten fra litt her og der. Har solgt unna en del garn fra lageret, så da kan jeg more meg litt på internasjonale nettbutikker. ( Du leser ikke dette, eller hva kjære husbond ? )

1 kommentar:

  1. Så mye flott du kan vente på ;o))) Bladet å veldig flott ut..aldri strikket etter engelske mønstre, men det er kanskje bare å hive seg uti. Blir gøy å se hva du lager med nytt garn. Ha en flott helg ;o))

    SvarSlett