torsdag 14. januar 2010

Spania

Hei. Jeg er innom en kjapp tur fra Spania, nærmere bestemt San Pedro del Pinatar. Her koser vi oss med golf hver dag, god mat og god drikke.

Søndag og mandag var forholdsvis kalde ( les veldig kalde), men så kom det seg veldig. I går (onsdag) gikk jeg faktisk stort sett i T-skjorte. I dag er det melft helt opp i 17 grader, så det blir nok enda en flott dag for oss.

De kulturavstikkerne jeg håpet på ser ut til å gå i vasken, men jeg har ikke gitt opp håpet riktig ennå. Vi har ikke en gang gått i byen og tittet i butikker. Ser ut som disse gutta jeg reiser med må ta seg sammen litt og bli med meg.

Hører at det er blitt litt mindre kaldt hjemme. Det er jeg glad for. Det har jo vært ganske mange kalde morgener å stå å vente på tog som ikke kommer når de skal. Håper det blir bedre fremover.

Nei....... nå er det på med klærne og ut å spille.

3 kommentarer:

  1. Kos deg med i gutta i spanien. Nyt hvert minutt, og saml opp energi. Faktisk så har vi veldig fint vær på vestlandet med full sol og et par minusgrader. :))

    SvarSlett
  2. Høres ut som dere har det kjempekoselig ;o) Nyt fært minutt. Her har det blitt mye mildere, i dag har det vært -2 her! Ha en fortsatt fin ferie. Takker for mailen. Mener å huske at det er først onsdag hver mnd det er strikkekafe hos Trine. Kanskje vi skulle tatt oss en tur en gang ? Og så har jeg gitt deg en award, ta en titt i bloggen min. Håper du tar imot og sender den videre ;o)

    SvarSlett
  3. Takk for hilsner. Hjemme igjen og full fart på jobben allerede. Deilig det også.
    jeg takker så mye for awarden. dette er min første! Da får jeg se om jeg finner ut hvordan jeg tar den i mot.

    Smiler til alle som er innom

    SvarSlett