fredag 3. april 2009

Påske

Påsken begynner for min del etter arbeidstid i dag. Turen går mot hytta i Skjeberg hvor jeg håper å nyte vårværet, solen og golfbanene i Sverige. Jeg er ferdigpakket; dvs. garnet er pakket, andre uvesentligheter blir ordnet senere i dag.

Gårsdagen ble brukt til å finne ut hva som skulle få være med i strikkekofferten. Hovedprosjektet vil være start av Thistlesjalet til Pinneguri. Dette er bare sååååååååå flott, så nå skal jeg endelig få startet på det.
I tillegg håper jeg å få gjort ferdig Cabledown genseren min. Jeg har også tatt med naturfarget AlpacaSilk for å starte en helt enkel jakke som jeg fant i Interweave Knits.



HER finner du flere bilder av jakken
Jeg ønsker alle kjente en riktig god påske. Kos dere

2 kommentarer:

  1. Det sjalet driver jeg også med. Ikke akkurat sosial når jeg sitter med det. Men det blir fint.Håper du får en fin påske med masse fint strikkevær.

    SvarSlett
  2. Her var det jammen meg MYYE lekkert PÅSKEstrikk! Det sjale til Pinneguri er jo berre lekkert!! RÅÅÅflott! Du får nok MANGE koselige timer der ja!

    Koos deg og NYYYT ferien!!

    Klem Fra Vibbedille

    SvarSlett