tirsdag 9. desember 2014

Mimrer

Nei....... det er ikke direkte mimring, men jeg har vært på bloggtur.  I min egen blogg.  Jeg lette etter noe og for å finne datoen for når det skjedde måtte jeg jobbe meg bakover i bloggen.  Da fikk jeg noen AHA opplevelser.  Her er en av dem.  Denne er ikke en gang veldig gammel, men likevel glemt.
Den må jeg bare finne igjen og gjøre ferdig.  Jeg elsker det mønsteret og nå som vi har mye fokus på hytta vi akkurat har overtatt, så må veggpynten også jobbes på  :-)

Denne luen har en fantastisk passform.  Det er en barnelue, men da jeg skulle vise den hadde jeg ikke noe barn tilgjengelig.  Lille Gull bruker den hele tiden, men nå begynner den å bli litt liten.  Så............. ny lue på pinnene om dagen.  Denne gangen i Lilla Merinoull fra Sandnes.  Utrolig myk og god.  Vurderer å ha en smal stripe fleece inni, men venter å ser når den er ferdig .


Disse nåleputene var også en favoritt.  Jeg må finne igjen boken disse var i, og titte om jeg skal leke mer i den  :-)  Kjøpte vel faktisk to bøker den gangen som jeg burde finne frem og kose meg med.

Ellers så går det i julepresanger.  Så da

1 kommentar:

  1. Kjempeflotte ting - liker spesielt det øverste prosjektet ditt.

    SvarSlett