mandag 24. februar 2014

Småplukk

Jeg fortsatte syingen av blomstene du ser en av i forrige innlegg.  Planen var klar:  Jeg skulle lage mange.   MEN................ jeg trenger flere rutete stoff.  Tenkte at jeg kunne variere mellom ruter og prikker, men det blir ikke helt det utrykket jeg er på jakt etter.  Så.............. de måtte legges til side litt, så får jeg dra å shoppe en dag.

Men jeg skulle jo ha syhelg, og med masse stoff slengende utover hele kjøkkenbordet ble det noen koppunderlag i stedet.

 Er de ikke søte?  Tegnet opp mønsteret på Tear away og sydde oversiden ferdig.  La stoff på baksiden, sydde rundt en av omgangene i mønsteret og kantet.  Enkelt og humørfyllt med mange, mange farger.


Vi hadde et par timer som barnevakter også.  Lille gull liker bøker og alle leker med lyd, så Besten kom seg på gulvet og satte igang.

Og her er det "offisielle" bilde av frøkna som ble 6 mnd i går.  Gjett om hun beriker våre liv.

2 kommentarer:

  1. Stunnig and the little one is adorable,such a nice smile!

    SvarSlett