onsdag 6. mars 2013

Postkassemorrrrrro

Ser ut som jeg har vært litt ivrig på nettet i det siste, men litt moro må man jo ha.
De flotte stoffene i forrige innlegg ligger og koser seg.  Jeg var litt overrasket over at jeg hadde vært såpass tilbakeholden da jeg bestilte.  Kunne jo egentlig ønsket meg alle sammen.  Men hva skjedde?????  Det kom en pakke til  :-)  Hun hadde delt opp i to forsendelser ( og jeg slapp å fortolle og alt det der).
De fem som ligger bak er de jeg har fått tidligere og de nyeste ligger og stråler på toppen.  Føles som jeg har blitt et luksusdyr.

Har kost meg litt på andre nettsider også.  Har fått såpass mange bestillinger på diverse småting at jeg faktisk måtte handle inn litt motivstoff.
 Disse skal brukes i sminkepunger o.l


 Det blomstrete stoffet er allerede brukt opp i 3 toalettmapper som er på gang.  Tror de blir superflotte, men det er fremdeles en del arbeid igjen på dem før de kan vises frem.


 Tanken er at det skal sys noen smekker etterhvert


Sorte og hvite får man jo aldri nok av og de andre var på tilbud så de hoppet bare opp i handlekurven.

Det har vært strålende vær her i forrige uke.  Tok en tur ned til sjøen og gikk tur på lørdag i strålende solskinn.




Lille Caddie koste seg, men var uvitende om at det sto hundefrisør på timeplanen rett etter turen.
 Fra liten og bustete til...............


"langbent" skjønnhet


2 kommentarer:

  1. Så mange fine stoffer det du hadde her :-)
    Den firbente ble som nyjo :-)

    SvarSlett
  2. Nye stoff og "ny" hund. Ikke verst for en vanlig dag i mars. Stoffene er så fine at jeg nok ikke klarer å begynne å bruke den ennå Kjersti. MÅ liksom lage noe spesielt ut av dem og det krever en del planlegging.
    Inntil videre ligger de å lyser opp dagen min :-)

    SvarSlett