tirsdag 19. mars 2013

NQF

Søndag tok jeg en kjapp tur ned til Sarpsborg for å få med meg utstillingen og butikkene som var på Norges Quilteforbunds årsmøte.  Mye fint å se, og ikke minst å shoppe.  :-)

Tok noen få bilder.  beklageligvis var jeg ikke smart nok til å ta bilde av navnet på den som har laget de forskjellige.  Det beklager jeg for de frtjener virkelig all den heder de kan få. 

Et lite utvalg:
 Det kommre ikke så godt frem, men denne var 3 dimensjonal og var en flott veggpryd.







 Bulsene og skjortene var "ekte" klær som var sydd på med bretter o.l. "utenpå" bakgrunnen.  Nok en fin 3 dimensjonell quilt



Og her er min favoritt fra utstillingen.  Sydd av Turid Lismoen.  Ingen av de jeg har vist her vant premier på utstillingen, men det var likevel de jeg likte best.  Vil du se vinnerne kan du ta en titt HER eller kanskj du vil melde deg inn i Quilteforbundet.

Jeg må jo legge ut vinneren av temakonkurransen "Ekstremvær".  jersti Thoen vant, som så mange ganger før.  Hun er utrolig kreativ og har alltid flott tolkninger av temaer.  se og nyt:


1 kommentar:

  1. Ja det var mye fint på utstillingen :-)
    Fin dag til deg..

    SvarSlett