torsdag 14. april 2011

Symaskinen er klar

Symaskinen er klar for nye oppgaver.  Såååå mye jeg har lyst til å sette igang med, men har ikke helt bestemt meg for hva første prosjekt skal bli.  Fikk to nye bøker inn døra og hodet har satt i gang med planlegging.


Digital Quilting har jeg ikke fått lest så mye i ennå.  De anbefaler redigeringsprogrammet Photoshop Elements og det har jeg faktisk, så i påsken skal jeg forhåpentligvis leke litt.
One-Block Wonders Cubed er snart lest fra perm til perm.  Hovedideen til disse forfatterne er i grunnen bakgrunnen til alle quiltene.  De lager sekskanter som i seg selv danner mønster.  Kanskje ikke helt i min gate, men jeg rett og slett elsker kubene.  Skal printe ut rutepapir, eller rettere sagt trekantpapir, og tegne og kose meg.  Jeg er så fasinert over hva man kreere med trekanter.  Geometriske fasonger som egentlig er umulige.  Moro, moro, moro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar