fredag 8. april 2011

Giveaway

Må bare fortelle dere om en Giveaway jeg synes var verdt å nevne.  Den var i en blogg jeg ikke har sett tidligere, men som jeg helt klart kommer til å følge videre.
Hva sier dere til å ha muligheten til å vinne denne?  Ta i så fall turen til KaDuSei sin fantastiske blogg
Etter at jeg fikk ny maskin i hus, så surfer jeg naturlig nok en del rundt på sysider om dagen.  Jeg er helt overveldet over hva som finnes der ute.  Ta en titt i blogglisten min til høyre, klikk deg videre (men kom tilbake innimellom da) og bare nyt de flotte strikke og sybloggene som finnes der ute.  Skulle ønske jeg hadde en uke hvor jeg bare kunne sitte å sy, eksprimentere med nye teknikker, og la kreativiteten ta overhånd.  Mon tro om ikke påsken skal stå i symaskinens tegn i år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar