onsdag 4. august 2010

Bøker på vei

I dag fant jeg oppfølgeren til boken som heter Fredagsstrikkeklubben som jeg hadde på lydbok for et par år siden.  Denne gangen kjøpte jeg den i papirformat og valgte den på engelsk denne gangen.  I pocketutgave koster den kun kr. 65,- på Capris.no, så da er jeg superfornøyd.
I tillegg fikk jeg beskjed om at boken jeg har ventet litt på er kommet inn på lager igjen.  Gleder meg skikkelig til denne.  Mye fint og klassisk i den, men det er i utgangspunktet genseren på coveret jeg vil strikke. 

I tillegg slo Capris til med fraktfri levering, så to flotte bøker til kr, 216,-.  Et varp synes jeg.

Jakka fra Drops beskrevet i innlegget under er ferdig of ligger til tørk.  Må lete litt etter passende knapper, men den ble faktisk veldig fin og jeg gleder meg til å ta den i bruk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar