onsdag 28. juli 2010

Dagen i dag

Denne boken ligger på nattbordet om dagen. 

Etter å ha lest bokserien 4 søsken av Ulstad for noen år siden, har jeg vært opprørt over hvordan disse jentene ble behandlet i Norge. 

Jeg har ikke kommet så langt foreløpig, men den er nok litt mer faktapreget enn jeg trodde i utgangspunktet.  Lettlest.

Glad jeg startet på denne.  Vi bør alle vite litt om dette triste kapittelet i vår historie.









Dette er boken som akkurat er lastet inn på Ipoden.  Har ikke startet på den ennå, men skal ut på en trimtur senere i kveld og da skal den lyttes på. 

Gleder meg til denne.




Jeg har benyttet meg av sommersalget av bomullsgarn fra Drops.  Blir litt varmt å sitte med ullgarn i 23 varmegrader.  Denne jakken startet jeg på i dag.  Har en fridag og den er dedikert til strikking.  Har kommet ca 25 cm opp på bolen.  det er omtrent der hvor knapp nr. 3 nedenfra sitter.  Ikke verst, synes jeg, og enda er det mye igjen av kvelden. 

Jeg strikker i denne fargen.  Litt ubeskrivelig og ikke helt meg, men fin likevel.  Det er Paris fra Drops farge 38.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar