mandag 1. mars 2010

Mars



Dagen Caddie bilde. Hva skal man med ny, dyr seng og teppe når det finnes fine hauger med skittentøy?
Fleece Artist garnet mitt er kommet. Jeg har så lyst til å begynne å bruke det med en gang, men har ikke funnet ut hva jeg skal lage av det. Må være sikker på at det er noe jeg virkelig kommer til å bruke. Nydelige farger og veldig mykt.
Grabbags fra Wollmeise. Den blå er flott. De to små røde grabbagen er jeg ikke fullt så fornøyd med. Jeg ønsket med røde, disse er mer rosa. men................. skal nok finne noe på med dem, eller kanskje bytte med noen av damene på Hobbyboden. Vi får se etterhvert.
Litt dårlig fargegjengivelse på disse. De er klare og nydelige, men som sagt, er rosa enn røde.

1 kommentar:

  1. Søt Caddie er ;o))) Og så mye nydelig garn du har fått...Fleece artist var jo bare kjempelekkert ;o))

    SvarSlett