torsdag 4. mars 2010

Boksalg hos Interweave

Interweave knits hadde boksalg litt tidligere i år. Jeg sikret meg disse to klassikerne. Har ingen spesielle prosjekt fra disse bøkene jeg har planer om å strikke, men dette er bøker som manglet i bokhylla.

Jeg startet på kjolen på bildet under på høsten. Jeg visste at det kom til å ta tid med denne, og kan nå melde at den er ferdigstrikket. Ikke ferdigmontert, til det skal det først festes 300 tråder. I tillegg har jeg valgt å strikke rundt helt opp, så jeg må også sy og klippe opp til ermene før den blir ferdig.
Jeg er fremdeles veldig fornøyd med denne. Håper den blir fin på også.
Knotty ( gratis oppskrift) er en av favorittene mine. Disse strikket jeg i november i Wollmeise, men de ble gitt bort til jul. Nå har jeg jo hamstret mer Wollmeise, så jeg tror nok jeg må strikket et par til meg selv også. Kanskje et sett med vanter og et sjal/skjerf. Hm............... tror nok det må påstartes raskt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar