fredag 21. februar 2014

Kurssesong

Det nærmer seg kurssesong og jeg finskriver instruksjoner og prøvesyr.  Jeg liker også å ha steg for steg med meg så man kan ta og snu og vende på stoffene for å lære.  En ting er bilder på papir, noe annet er å fysisk kunne ta på delene etterhvert som de vokser.  Så jeg syr deler og forbereder meg.

MEN.............. jeg har fått lagd en løper til Stjernebue kurset.  Det er alltid noen som vil lage en mindre versjon av teppet, så da ordner vi det.




Her er originalteppet.  Jeg blir egentlig aldri lei dette.  Synes det er superflott til tross for at det er mange år siden jeg sydde det.  Aner ikke hvor mange ganger jeg har holdt kurs på dette hos Nåløyet, men nå skal jeg faktisk holde det andre steder i landet også.  MORO.  




Ettersom "hele Norge hekler"  så får man jo bare gjøre det da.  Jeg er jo helt klart ingen hekler, men en OL lue kan jeg da få lagd.  Min ble naturhvit med grå kant.  Den går rett i haugen med luer til Oppmuntringslua, som er luer levert til Radiumhospitalet.





Så til forrige ukes høydepunkt.  Pappaen min ble 84 år, og i den anledning fikk vi knipset noen flotte bilder av han og oldebarnet Elvira.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar