torsdag 3. oktober 2013

Til meg selv

Hurra.................... jeg har faktisk sydd noe som er til meg selv også. 
Jeg har en mobil som er ganske så mye større enn folk flest.  Samsung Note bikker nesten over til et lite nettbrett og passer ikke inn i mobiletuiene jeg syr til iPhone og Samsung S3 og 4.  .  Har hatt beskyttelse på mobilen fra Samsung, men ble litt lei av flipplokket. 

Nå er mobilen "naken", men når den puttes i veska ( som rommer hele livet mitt ) blir det puttet inn i denne lille lekre saken.    Endelig har også jeg fått mobiletui  :-).  Kanskje jeg skulle bevilge meg et trekk til Samsung nettbrettet mitt også. 

Kommende helg skal jeg til fjells.  Åh................. som jeg gleder meg.  Fjellsbygda i Etnedal skal utforskes av to og firbente.  Håper det er noen flotte farger igjen.  Her hjemme er det jo lekkert om dagen.  Bildene under er fra en tur jeg tok på Siggerud med lille søte.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar