torsdag 17. mars 2011

Litt av alt

Har bare lyst til å fortelle alle strikkevenner som befinner seg på Østlandet at til søndag er det åpen dag hos Pickles.  Dette står på hjemmesiden deres: 

Velkommen til Åpen Dag på lageret vårt på Rodeløkka førstkommende søndag 12-16. Vi tar litt ammefri, og håper på stinn brakke;) Vi holder til i Gøteborggata 27 b på Rodeløkka.


Det er i grunnen litt stille på bloggfronten om dagen.  Det er mye som skjer om dagen og ikke minst har jeg vært på ferie i Tyrkia og kost meg. 


Hotel Sueno.  Glasstrekanten på toppen av hotellet, til venstre, var faktisk 2 etasje på hotellrommet vårt.
1.  Mariusgenseren vokser og mønsterstrikken er påbegynt. 
2.  Jeg har 3 forskjellige sjal på pinnene som vokser, om enn ikke så fort.
3.  I tillegg syr jeg meg kjole, eller prøver i alle fall.  Var en tur på Stof og Stil på Alnabru i Oslo og kom hjem med masse stoff. 
4.  Første kveld av sykurset jeg holder er unnagjort.  For en artig gjeng med damer!!!!  Nesten selvgående var de også, så jeg følte meg nesten overflødig.  Moro å se arbeidene vokse frem.
5.  Hundekurs med den lille firbente pågår.  Hun er flink.  Nå er det bare eieren ( meg) som må trene og skjerpe meg litt.
6. Trening for meg.  Jeg har vært litt for stor i munnen og sagt at jeg skal løpe Sentrumsløpet 7 mai.Det er sikkert 25-30 år siden jeg var i form til å løpe noe løp, så nå må det bare trenes, og det intensivt.  Så "På Treninga" får jevnlig besøk.

Dette er den snacksen som inntas om dagen.  Utrolig mye godt i grønnsaksdiskene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar