lørdag 23. oktober 2010

Fantastisk lørdag

Jeg tror høsten begynner å bli min favoritt.  For en utrolig nydelig dag det har vært i dag.   Klar luft, sol og rundt 0 grader.  Jeg puttet Caddie i bilen og dro avgårde til Sandbakken.  Der ble det en flott tur på 2,5 timer.

Jeg finnes ikke kjent i området vi gikk, men det var utrolig godt merkede løyper, så jeg tror i alle fall vi gikk der jeg hadde planlagt.  Det ble en tur i underkant av 1 mil, men det var mye opp og ned, så litt trim ble da ut av det også.  Mange flott vann der vi gikk som det hadde vært flott å satt seg ned ved.  Og hva lærte jeg av det.................................?  Det må strikkes sitteunderlag som skal toves i maskinen.   I tillegg skal jeg begynne å ta med meg sekk med litt drikke og en matbit.  Det hender at turen blir litt lenger enn beregnet og da kan det være greit å ta en pause underveis.

Bildet ved vannet er fra hytta forrige helg.  En badeglad hund som ikke forsto helt hvorfor det deilige vannet brått var som is og ikke noe godt å leke i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar