lørdag 7. august 2010

Nye prosjekt

Da har jeg faktisk gjort ferdig et par prosjekt.  Et sjal ligger til blokking, en jakke er ferdig, men mangler knapper, en genser mangler en halv arm, men jeg strikker som gal for å bli ferdig i dag.




Denne jakken har jeg garn liggende til, så den kommer straks på pinnene.  Designeren heter Carol Sunday.  Du finner mer info HER














Så er det dette sjalet/skjerfet som skal på pinnene.  Det er strikket i tykt garn.  Har ikke noe som passer, men finner helt sikkert to garn som kan strikkes sammen.  Dette heter Hawthorne og HER finner dere info om det.  Designeren er Susanne IC











Så har mitt favorittmagasin kommet ut.  Det finnes kun på nett og heter Twist Collective.  Nyeste utgave finner du HER
I denne utgaven har de også en nydelig kjole som flere på uformelt skal strikke.  Jeg vil gjerne være med på denne, men har ikke garn liggende, så jeg får titte litt rundt og finne et passende garn til denne.  Et stort arbeid, så det må brukes litt tid.  Jeg vil nok strikke mitt et lite hakk lenger
Alle bildene er lånt fra de forskjellige designerne på Ravelry.

1 kommentar:

  1. Takk for hilsen i bloggen min. Ja Luna er min baby, Vi skalerer ned leonbergerne,vi har en hjemme og 3 ute på for. har jo også hovawart og eurasier. Vi driver oppdrett på disse rasene. Tror nok Luna alltid vil ha en spes plass hos meg ja.

    Du har høsten planlagt ser jeg ;o)
    Ha en flott dag videre.

    SvarSlett