søndag 16. august 2009

Begrensninger

Jeg har visst mistet alle begrensninger. Riktignok pleier jeg å strikke på mer enn et prosjekt av gangen, men å starte 3 nye prosjekt på en helg er i overkant, selv for meg. Har satt igang med dette skjerfet. fant garn her hjemme jeg kunne bruke. Blir naturfarget. Skal få tatt bilder om en dag eller to.
Denne vesten var en av oppskriftene i høstens Twist Collection som ble utgitt i dag. Gjett hvem som bare måtte starte med en gang.

I tillegg "trengte" jeg et prosjekt som kan strikkes uten at man må telle eller følge særlig med på hva man gjør. Startet på dette med et sokkegarn jeg hadde liggende. Ikke akkurat et favorittprosjekt, men tror den kan bli grei.
Og.... alle tre prosjektene er startet uten å ha vært å handlet først. Jommen er jeg flink!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar